Audun Fevik forlater Svelvik IF etter to år

lagt ut 14. januar 2022 av Martin Tharaldsen |

Etter å vært hovedtrener for Svelvik A-lag de to siste sesongene har Audun Fevik valgt å ikke forlenge avtalen med Svelvik IF

Audun har med godt mot lagt ned mye arbeid for A-laget og ledet de til en god plassering i en veldig krevende tid. Tiden som har vært har krevd energi og krefter fra de fleste av oss, mens Audun har stått på under hele perioden for å få det beste ut av spillerene.

Vi takker for et flott samarbeid mellom trener og lag og ønsker han alt av lykke videre!

Styret i Svelvik Fotballgruppe har den siste tiden arbeidet med å få på plass et nytt team rundt A-laget for 2022 og det nye trenerteamet ble offentliggjort internt for spillere forrige mandag, og vil bli presentert offentlig iløpet av få dager!

• Hovedsponsor

• Sponsorer